13. februar 2011

Vinnere av give away

Først må jeg bare få takke for at så mange
har meldt seg på min første give away!
Det er skikkelig stas!



Jeg følte nesten jeg skulle hatt trommevirvel når loddene skulle trekkes,
for det var faktisk veldig spennende. :)
Det var lille Frøken Harepus som fikk det ærefulle
oppdraget å trekke 2 heldige vinnere...og deretter spiste hun
opp lappene. Så derfor har jeg ikke noe bilde av selve vinnerlappene. :)
Men de 2 heldige som vant en kopp hver er:

Monica Susanne og Anne K.S
(Anne K.S må kontakte meg så jeg får adressen din)

 
GRATULERER!


2 kommentarer:

  1. Grattis til vinnere:) ...og ha en fortsatt fin dag:)

    SvarSlett
  2. Oi, nå ble jeg overrasket og glad. Tenk at jeg skulle være så heldig å vinne i give awayen din:)
    Har lett på siden din etter en e-postadresse så jeg kan sende deg adressen min, men finner ikke noen. Har du en jeg kan bruke?

    mvh
    Anne K. S

    SvarSlett