10. november 2010

Kjøkkenet vårt


Jeg er veldig fornøyd med kjøkkenet vårt. Det er praktisk og det rommer mye. Jeg elsker skuffene da det er mye mer oversiktlig enn skap etter min mening. Vi har nettopp satt inn en ny ventilator fra Røros Hetta. Før hadde vi en kombinert ventilator/ mikrobølgeovn, men det funket ikke i det hele tatt på vårt kjøkken. Stekte vi kjøttdeig var vi nødt til å ha vinduene oppe. Ikke så bra når man bor i Tromsø på vinteren... Denne fra Røros Hetta funker veldig bra og tar seg veldig godt ut samtidig. For det er jo nesten viktigst! :D

Ha en flotte dag!





2 kommentarer:

  1. Utrolig fint kjøkken.
    kan hende jeg må låne bildene dine og legge i inspirasjonsmappen min.
    Til en vakker dag da jeg får et hus :)

    SvarSlett
  2. Kjempe fint kjøkken :-)
    Hilsen HUSET PÅ HØYDEN

    SvarSlett