4. april 2011

Heldige meg

På fredag da vi kjørte til hytta, som ligger ca. 3 timers kjøring
utenfor Tromsø, ble jeg overlykkelig da vi kjørte
forbi et skilt med LOPPEMARKED
som overskrift. Å HERREGUD ropte jeg
(så høyt at min samboer nesten kjørte
av veien), et loppemarked på
lørdag!

Hurra tenkte jeg! Men da jeg på lørdag skulle
finne dette loppemarkedet (noe som jeg ikke gjorde),
ramlet jeg innom en bortgjemt,
stor bruktbutikk.
HURRA!


For her fant jeg disse lekre retrostoffene,
en nydelig heklet liten kurv og
en søt liten skål med
en fugl på.
HURRA!


Jeg er rett og slett overlykkelig!
Hell i uhell kan man vel si..


Ha en fin dag!



3 kommentarer:

  1. ÅÅÅ, for en herlig liten fugleskål! For et FUNN!
    Nydelig farge, og nydelig skål - da gjorde det jo ikke noe at du ikke fant loppisen... ;-) Heldige du!

    Har en lignende historie selv; lette høyt og lavt etter loppis i helga, men fant Misjonssambandets gjenbrukssalg istedet - og der hadde de akkurat det vi var på utkikk etter! :-)

    Ha en fin kveld!

    Klem

    SvarSlett
  2. hehe.. kjenne mæ igjen! har på følelsen av at mannen min prøve å avlede oppmerksomheta mi til sånne skilt.. hihi! han har IKKE samme hang som mæ til å dra innom :) kun for vafler i så tilfelle:)

    SvarSlett