21. januar 2011

Give Away!

Okey, da smeller jeg til med en give away folkens! Jeg feirer at bloggen min fylte 1 år i begynnelsen av januar, over 2000 besøkende siden oktober 2010 og nye følgere! JIPPI!





Jeg gir bort 2 nydelige kopper fra PiP home til 2 heldige vinnere. Disse er så fine og kan brukes til både kaffedrikking og pynting etterpå.
Alle kan delta, med og uten blogg selvfølgelig.Alt du trenger å gjøre er å kommentere under innlegget, så er du med i trekningen! Trekning blir 13.februar.
(Hvis du vil, kan du linke videre fra din egen blogg med det nederste bildet. Det er frivillig og gir ikke ekstra lodd).

Lykke til og god helg!

31 kommentarer:

  1. Nydelige kopper! Jeg vil gjerne være med i trekningen :)

    Ha en strålende helg!

    SvarSlett
  2. ÅÅÅ dæm va fiiin... :) Vil ha, vil ha, vil ha ;) heehe... ;)

    SvarSlett
  3. Så fine premier, jeg vil veldig gjerne delta i trekningen:) Flott og inspirerende blogg du har!
    God helg:)
    Klem, Marte

    SvarSlett
  4. Er gjerne med ;) Nydelige kopper. Gratulerer med jubileum i den fine bloggen :)

    SvarSlett
  5. Gratulerer med 1-årsjubileum! :-) Kjempefine kopper!! Blir gjerne med på trekningen :-)

    SvarSlett
  6. Gratulerer med jubileum! Fine kopper, så jeg er gjerne med på trekning! :)

    SvarSlett
  7. Flott blogg du har ! Jeg lagt den til min leseliste.
    Vil gjerne delta itrekningen - PiP er så nydelig.

    SvarSlett
  8. Sååå søte kopper, jeg blir selvfølgelig med :-D
    Og ikke minst gratulerer med 1-årsjubileum!

    Klem Karianne

    SvarSlett
  9. Heisann Sea of Design! Fant bloggen din på facebooksiden til Boligpluss. Har inne i blogglandia har du skapt deg et fint lite rede :-) jeg har lagt deg til blogglisten min og følger spent med videre. Super herlige PIP kopper du lotter ut. Er gjerne med på å prøve lykken :-) Ha en fin helg!
    Med vennlig hilsen Vilde

    ps: her er min blogg:

    http://husetpahoyden.blogspot.com/

    SvarSlett
  10. Gratulerer med 1 års jubileum.
    Nydelige kopper som hadde passet fint i glasskapet :) Heldig de 2 som vinner :)
    God helg :D

    SvarSlett
  11. kjempe fine kopper.
    har noen selv og,men tar gjerne ett til
    ha en god helg

    SvarSlett
  12. Hei. Nyydelige kopper:)
    God helg!!
    Hilsen Marie Elise
    hvitlykke@gmail.com

    SvarSlett
  13. Åååh, disse var vakre! :) Jeg vil gjerne være med i konkurransen!

    SvarSlett
  14. Gratulerer med jubileum! Det er vanskelig å holde en blogg ved like, og jeg synes du er kjempeflink! Og det er morsomt med give-aways, så jeg er med;) Stå på:)

    Hilsen Stina:)

    SvarSlett
  15. Nydelige pipp-pipp kopper og finfin blogg som fyller år ;)
    Ett lodd til meg!

    God helg!

    SvarSlett
  16. Grattis...for noen skjønne kopper;o) Jeg vil veldig gjerne være med i trekningen av de der ja;o)
    God helg!
    Klem fra Maliva

    SvarSlett
  17. Dem der e sååå nydele:) E har allerede komme tel nummer to i "samlinge" :)
    Kjempekosele blogg og førræstn Renathe.

    Hilsen Trine-Lise

    SvarSlett
  18. Hei. Koselig blogg! Synst koppane e so søte, so ej lure på å begynne å samle.
    Ej e me ;o)
    Ha en fin søndag
    Helsing Anja (alenadj@online.no)

    SvarSlett
  19. Titt tei! Det va utruuuli fiiine koppa!!! Har sikkert ikke sjangs på å vinne dem, men skriv no en kommentar til dæ førrdet. ;) Ha en kjempefin dag Renathe! Klem! :)

    Klem fra Renate

    SvarSlett
  20. Heisann!! Gratulerer med 1-årsdag!! Du er flink!:) Og de koppene var jo bare helt nydelige!! Jeg følger med på bloggen din og får masse inspirasjon, men ikke like flink til faktisk å gjøre det like fint i hjemmet som det du er! Finner ikke det jeg trenger her i Namsos... Men med de koppene kan jeg jo hvertfall begynne...;) Hehe:)

    SvarSlett
  21. Gratulerer og selvfølglig vil jeg prøve lykken. Supersøte krus:)

    Stikk gjerne bortom bloggen min også hvis du har lyst til å bli med på trekning av et gavekort hos photowall:)

    SvarSlett
  22. Superfine kopper, er gjerne med i trekningen! Ha en fin dag!

    SvarSlett
  23. Gratulerer med jubileum! Jeg er gjerne med i trekningen om de søte koppene:)
    Anne K. S

    SvarSlett
  24. Gratulerer me 1 årsdag:)..I`m in!:)

    Monica Susanne

    SvarSlett
  25. Oi! Holdt på i ett år du ja! :) Gratz! E syns koppan va heilt nydeli! E vel varra me i trækninge! :)

    Klæms!

    SvarSlett
  26. Hei! Kom tilfeldigvis over bloggen din,
    og vil gjerne være med på giveaway!
    Herlige kopper - og en nydelig blogg har du!
    Legger meg til som følger med det samme, for vil gjerne tilbake hit ;-)

    Ha en deilig søndag videre!
    :-)

    SvarSlett
  27. Hei
    jeg er gjerne med i lotteriet ditt.
    gratulerer med vel overstått ettårsdag! :)

    SvarSlett
  28. Hei!
    Ramlet tilfeldigvis innom via NiB sin side, og ble betatt med en gang!
    Mange inspirerende bilder.

    Hilsen ny fast leser, Kamilla :)

    SvarSlett
  29. Hei!

    Disse er sååå nydelige! Jeg prøver lykken!
    Ha en fin dag!

    Mvh Linda
    linda@fotojakt.com

    SvarSlett
  30. Hei. Fin blogg du har. Spesielle og flotte kopper, jeg vil være med....

    SvarSlett
  31. Desse koppane er heilt nydelige! Eg blir gjerne med i trekningen om dei:)

    SvarSlett