7. november 2010

NIB utfordring: Stue








Da slenger jeg med noen bilder til NIB's utfordring denne måneden også. Synes det er flott at NIB har denne utfordringen, for det er en super måte å få inspirasjon og samtidig oppdager man mange nye og flotte blogger.

Stuen vår har nå blitt kledd i høstfargene brunt, lilla og beige. Gardinene er mørke og tunge, men jeg synes det blir veldig lunt og godt på denne årstiden. Sofaen er vi kjempefornøyd med. Det er en sovesofa med oppbevaringsplass under divanen og funker superdupert når det kommer overnattingsgjester og man bare har to soverom.
Puffen med skinnet over, er et bruktfunn. Den rommer pledd, puter og ble min for bare 20 kroner. Har planer om å få trukket den om i et annet stoff, men foreløbig funker det fint å bare ha et skinn liggende over. Bokhyllen fra Ikea fungerer som romavdeler mellom kjøkken og stue, og rommer blant annet mine stadig voksende bunker med interiørblader. Får man egentlig nok? :)

For å se mitt og andres bidrag, kan du klikke deg inn her!


Nå går jeg bare å tripper og venter på en pakke fra Stoff og Stil. Da blir det nye putetrekk som skal freshe opp sofaen litt. Jippi!

2 kommentarer:

  1. Stilig!
    Ha en fortsatt fin søndag! Ta gjerne en tur innom bloggen min, og bli med på mini give away, om du har lyst. :-)

    SvarSlett
  2. Lila är en sådan fin färg... Gillar hur du har fått ihop det med beige och andra nyanser av brunt. Har själv lila i sovrummet. Gillar hur bilderna blev också ;)
    Kram Veronica

    http://de-vero.blogspot.com

    SvarSlett