12. august 2011

Soverommet vårt

Det er leeeeenge siden vi malte soverommet vårt og jeg har hele tiden sett for meg hvordan sluttresultatet skulle se ut. Men jeg klarte ikke helt å bli enig med meg selv hvilke farger jeg skulle bruke..
Men så hadde det seg slik at jeg var så heldig å få begynne å jobbe hos Tromsø's fineste interiørbutikk, Marie & Edvard, som fører merker som bla. Designers Guild, Lama, House Doctor, Lene Bjerre ++. Og der fant jeg disse nydelige putene fra Lama i herlige duse farger som passer PERFEKT! Dermed falt alt på plass. :)







Ha en fin helg alle sammen!

3 kommentarer:

  1. Kjempeflott soverom! Og et lekkert hjem. Heldig du er som jobber på Marie & Edvard, absolutt Tromsø's fineste interiørbutikk! :)

    Ønsker deg ei god helg!

    SvarSlett
  2. En riktig fin helg til deg også!

    SvarSlett
  3. Så tøff belysning på soverommet! Kjempesmart :D

    SvarSlett