8. september 2010

Good night!








Da hiver jeg meg med på NIB's utfordring denne gangen også. Synes alltid de kommer med gode utfordringer og temaet denne gangen er soverom. Så slik sover altså Herr Supermann og jeg her i huset. Siden høsten nå har kommet, bruker jeg en litt mørkere fargepalett og synes dermed det blir en lunere stemning. Jeg var superheldig med været i dag og knipset bilder med strålende sol i vinduet. Kan det bli bedre? Stolen på bildet bruker jeg som kombinert nattbord og "kleshenger". Synes den er kjempefin og den ble min hos brukthandelen for bare en 50 lapp. Mulig den får seg noen strøk med maling etterhvert, men den passer godt inn i fargepaletten for soverommet vertfall.

Oppdatering: Nå merket jeg jo at siste frist for å melde seg på utfordringen, var i går.. Æsj! Men men, kan vel like gjerne blogge om soverommet fordet. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar