5. oktober 2010

Lopper hos NIB




Før flåingen

NIB's utfordring denne måneden er "Lopper i blodet". Dette kommer til å bli kjempegøy! Å gå på loppemarked og bruktbutikker et utrolig morsomt og man kan finne det utroligste hvis man bare leter. Mitt bidrag blir denne lampen som jeg kjøpte på bruktbutikken for 20 kroner. Jeg "flådde" den og ga den en ny stor pære og vips ble den til en nydelig lampe. Jeg kunne ikke vært mer fornøyd!


Hvem som helst kan delta, med og uten blogg. Fristen går ut 7.oktober.
Gå inn her for mer info.

2 kommentarer:

  1. Tøft! Den henger som en utslått paraply som bringer lys istedenfor å holde noe ute. Stilig! :)

    SvarSlett
  2. Takk for koselig besøk på bloggen min:) Ja, slike lampeskjermer er helt geniale!! Kan brukes til så mangt.. Jeg bruker dem blandt annet til oppbevaring også:) Din var nydelig over spisebordet!!! Enkel og elegant!!

    Ha ein fin dag, klem fra Idyll

    SvarSlett